Jak zrzucić 4 kilogramy w dwa tygodnie?

Potrzebujesz szybko schudnąć 4 kilogramy i nie wiesz od czego zacząć? Wbrew pozorom, taka niewielka nadwaga jest dosyć prosta do zrzucenia. Można się z nią uporać w dwa tygodnie bez konieczności stosowania restrykcyjnej diety.

4 kilogramy w dwa tygodnie, czyli tylko 2 kilo na tydzień można schudnąć bez drastycznych wyrzeczeń czy stosowania restrykcyjnej diety 1000 kalorii. Wystarczy zmienić kilka nawyków żywieniowych, wyeliminować z diety najbardziej szkodliwe produkty oraz postawić na zwiększoną aktywność fizyczną, a kilogramy szybko spadną.

Odstaw cukier i słone przekąski

Przede wszystkim, należy od razu wyłączyć z codziennego odżywiania to, co nie służy naszej sylwetce. Zakazane są słodycze czy słone przekąski, które podjadamy między posiłkami. Warto również ograniczyć cukier, przestać słodzić kawę czy herbatę, a przy kupowaniu napojów wybierać wersję light. Zdecydowanie jednak najlepszym rozwiązaniem jest przestawienie się na picie zwykłe, niegazowanej wody mineralnej. Woda, wypijana w ilości co najmniej 2 litrów dziennie, oczyszcza organizm z toksyn i złogów, a także przyczynia się do niwelowania obrzęków i nagromadzonej wody w tkankach. W pierwszych dniach diety można więc zauważyć szybki spadek wagi. Nie jest to, co prawda tłuszcz, ale nadmiernie nagromadzona woda, ale efekt na wadze zdecydowanie daje.

Im więcej błonnika, tym lepiej dla zdrowia

Do codziennej diety warto włączyć jak najwięcej produktów zawierających błonnik pokarmowy. Jest to włókno roślinne, które w żołądku ma zdolność zwiększania swojej objętości kilkadziesiąt razy. Dzięki temu po spożyciu produktów bogatych w błonnik szybciej pojawia się uczucie sytości, a dużo później uczucie głodu. Spożywanie błonnika pozwala również uniknąć wieczornych napadów głodu i jedzenia wszystkiego, co znajdziemy w lodówce. Co więcej, błonnik działa oczyszczająco na cały organizm, przyczynia się do obniżenia ciśnienia krwi i poziomu złego cholesterolu.

Codzienny ruch dla sylwetki i dla kondycji

Aby podkręcić metabolizm, zmusić organizm do zwiększonej pracy i spalania tłuszczu, trzeba również postawić na ruch. Nie muszą to być wyczerpujące ćwiczenia na siłowni czy bieganie wielokilometrowych dystansów. Aktywność fizyczna powinna sprawiać przyjemność, gdyż w przeciwnym razie szybko pojawi się uczucie wypalenia i zniechęcenia. Świetnie sprawdzi się codzienny długi spacer, chodzenie do pracy na piechotę czy godzina na basenie co drugi dzień. Organizm przestawi się wtedy z trybu gromadzenia na spalanie, dzięki czemu szybciej zaczną być widoczne efekty. A przy tym, aktywność fizyczna powoduje nie tylko utratę kilogramów, ale również wzmacnia odporność organizmu i ogólną kondycję.




Jak zrzucić 4 kilogramy w dwa tygodnie? – EFEKTY

Po dwóch tygodniach zwiększonego ruchu, wykluczeniu cukru i soli, a także podjadania między posiłkami z pewnością efekty będą więcej niż zadowalające. Choć na początku diety najczęściej pozbywamy się wody, toksyn i złogów, efekty na wadze są widoczną, co na pewno motywuje do dalszego odchudzania i dbania o sylwetkę.